Monday, January 17, 2011

Award Dari Azlita, Mas, Dan Mimiey

Assalammualaikum dan salam sejahtera semua. Di kesempatan ini saya ingin menggantungkan award yg di beri oleh sahabat2 di alam cyber yg amat saya kasihi. Terima kasih saya ucapkan di atas kesudian Azlita, Mas dan Mimiey memberikan award ni pada saya. Saya pernah mendapat award yg sama sebelum ini, ianya datang dari Cikgu Shaiful...boleh juga lihat di SINI. Terharu dan gembira di buatnya. Blog masak2 saya ni sempoi je..takde yg istimewa dan kreatifnya. mungkin anda semualah yg menilainya sendiri. Saya dngn berbesar hatinya menerima Creative Blogger Award ni...semoga persahabatan yg terjalin ini akan mengeratkan lagi silatulrahim sesama kita.

:: PENGERTIAN BERKENAAN AWARD INI ::

PENCIL yang besar
Menunjukkan kesenian yang begitu peka terhadap blog anda dan mencerminkan sesuatu nilai penghasilan.
FILEM bergerak tanpa henti
Menunjukkan AWARD ini di FOWARD kepada bloggerist yang betul-betul layak menerima.

LOGO bulat berkelip-kelip
Jika di perhatikan betul-betul, ia adalah manusia yang berkepalakan monitor komputer. ini membawa maksud anda adalah seorang yang begitu bijak menguasai dunia alam maya ke globalisasi.

Untuk maklum balas penerima AWARD ini, ikhlaskan hati untuk membuat entri/posting berkenaan AWARD ini dengan kreatif dan penuh estatik beserta FOWARD kepada 5 orang yang betul - betul layak menerima AWARD ini. anda juga boleh meletakkan AWARD ini di side bar atau dimana - mana yang bersesuaian. tinggalkan comment untuk ucapan manis anda.

Rasanya ramai lagi rakan2 yg layak menerima award ini, di sini juga saya sertakan nama rakan2 yg mmng kreatif dan rajin berkongsi cerita dan pengalaman masing2, kali ni saya singgah blog yg rajin bercerita pulak ya.......diantaranya ialah...
  1. Lela-Lelord
  2. Jaja'Z
  3. Lydia Miza- Hidup Itu Indah
  4. Atieaizam- Coretan Perjalananku
  5. Sweetsal

2 comments:

Related Posts with Thumbnails